Joo. Mä oon taas nauranu koko päivän.Yhden kaverin kanssa kuunneltiin "I like to move it"-biisiä (sitä mikä soi Madagascar-elokuvassa) ja naurettiin vaan niin sairaasti. Ja mä sain 9 puolen uskonnonkokeista. Ei ollu helpot kokeet.

Ystävänpäivä on tosiaan keskiviikkona...ja sinä päivänä tulee kuluneeksi vuosi siitä kun tajusin tunteeni erästä ihmistä kohtaan. Romanttista, eikö? Ystävänpäivänä. Japanissahan tytöt antaa kyseisenä päivänä ihastuksilleen suklaata. Mä voisin tietysti soveltaa samaa. Joo, mä oon ihan innoissani.

Tulinpa tässä ajatelleeksi että ihana-tärkeä-mahtava ystäväni elven rose taitaa olla ainoa joka tätä toistaiseksi lukee. Kiitos mielenkiinnosta. Siis tämänkin tarkoitus oli sanoa että ilmoittakaa, ihmiset rakkaat, olemassaolostanne jos luette tätä. (Ja nyt tulee se mahtava tunne kuin puhuisi seinille...

Se on muuten kumma miten tehokkaasti oppii ihminen kaksmieliseks kulkiessaan sen taidon omaavien kanssa samassa taksissa joka aamu. Mä huomaan nykyisin ajattelevani jälkeenpäin jopa omia puheitani kaksmielisesti. Hienoa. En mä halua olla kuin seiskaluokkalainen poika (ei pahalla pojat, mutta sellasia te ootte).

Mulla on huomenna kampaaja. Tukka lyhenee nyt paljon, pelottaa vähän. Mutta kasvaahan tuo takaisin.

Kumman hajanaista tekstiä mulla tänään. Varmaan kiva lukea. Kommentoikaa...

Niin ja ihanaa ystävänpäivää kaikille siltä varalta ettei tule merkintöjä enää ennen sitä.